Till alla fina bloggläsare.

En typsikt citat i inläggen igenom är "Din blogg är fin".

DIN? VÅRAN!

Vi är två stycken Elina & Pauline som driver den här bloggen. Kanske är vi otydliga i vår presentation och kanske skriver jag (Pauline) mestadelen av kommentarerna.

Men nu så lovar jag att vi ska presentera oss själva lite mer. Vi skapar helt enkelt (inom kort) en kategori som heter Pauline & Elina. Så denna mystik kring oss kommer snart försvinna, kanske inte helt men en del.

Vad tycks om det? Eller ni kanske gillar att inget om oss veta...

(we) Laaavmusic
En till kul sak är att det i slutet av varje inlägg står just (we) laaavmusic och för den som det ungått så står (we) för Vi och Laaavmusic för love music 

Kommentarer
Postat av: jenny

Det tycker jag låter skitbra! :)

Postat av: Helena

Visst har jag lagt märke till "we laaavmusic" men jag har inte trott att det var två i och med att (som Paulina säger) en skriver de flesta kommentarerna. Men jag tycker att det hade varit roligt att veta lite mer om er båda :-)

2007-05-14 @ 08:51:56
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback