Paulines 25 mest spelade Maj
- Por el suelo - Manu Chao
- Ask me anything - The strokes
- Close to me - The Cure
- Alkoholen - Doktor kosmos
- Elite - Kent
6. Bitter sweet symphony - the verve
7. Under control - the strokes
8. So easy - röyksopp
9. Hopp hopp skak skak - Navid modiri och gudarna
10. Hang me up to dry - Cold war kids
11. Rabiata primater - Frithiof Andersson
12. Vi gör det här för att vi måste - Navid modiri och gudarna
13. Execution song - Johnossi
14.Thank you very much - Kaiser chiefs
15. What Katie did - The libertines
16. Kid gloves - voxtrot
17. Känn pepp - Timbuktu
18. African friend - Clem snide
19. Bla bla bla - Helt off
20. Ragoo - Kings of leon
21. Vem é han - Mange Schmidt
22.Debaser - The pixies
23. Du vill så du kan - svenska akademien
24. We used to vacation - Cold war kids
25. Spring för livet gottegris - slagsmålsklubben
Det är så grymt kul att se hur våra musiksmaker skiljer sig, haha. Vi hade i alla fall båda något från timbuktus nya.
Det går också upp för mig att jag verkligen månad efter månad har mina favoriter som jag inte slutar lyssna på. Nästan som svensktoppen, haha. Men ibland blir man rädd, att alkoholen ligger på topp fem, shit....
(we) Laaavmusic
Cold War Kids och The Strokes är superba. Men heter inte The Verve-låten "Bitter Sweet Symphony"?
Missade du Cold War Kids på Pustervik för några veckor sedan? Det gjorde jag, fy fasen..! Men bra musik där! :-)
Hugo: pinsamt... haha sånt händer.
Helena: japp det gjorde jag, illa
gillar listan.. dock tycker jag att kaiser chiefs borde vara lite högre upp.. så enormt bra som dom e live.. samma med cold war kids.. grymt bra live