Sommardvala

Bloggen är inte nedlaggd men somsagt uppladdningen efter studenten är hård :)

Nu ska vi i alla fall köra igång igen, kanske lite segt i början men så småningom lite mer. Dessutom så kommer vi båda härdanefter att skriva på macbook ;) Var det ngn som sa smygreklam för apple?

Kul att ni sa ifrån lite granna men det är så lätt att låta fingrarna vila (fast öronen inte gör det såklart)
Vad som väntas är åtminstone för en av oss Arvika!! Wheeeei.

Där är Hot Chip det allra mest givna och jag lngtar så jag skäms.

(we) laaavmusic

Kommentarer
Postat av: martin janzon

Kul för er att Hot Chip ställde in då...

Postat av: Pauline

Jag vet det känns skit!

2007-07-06 @ 14:06:37
URL: http://laaavmusic.blogg.se
Postat av: Karin

Hahah jag åker på Way Out West iaf som ni tyckte jag skulle i min blogg för nåra månaders en. haha känns som ajg abra missat festival efter festival men nu är det bestämt, way out west och regina två gånger i år.

2007-07-30 @ 12:53:47
URL: http://4ebloggen.blogspot.com
Postat av: Johan

Hot Chip kan man aldrig räkna med ^^ själv har jag också blivit nobbade av dem så jag stannar hellre framför stereon och drömmer mig bort i deras musik.
Vem var manu chao nörden bland er, grymt roligt att killen kommer till Way out West vad tycker ni om hans nya singel Rainin in paradise?
gillar att kika in här då och då, hope you dont mind.

2007-08-01 @ 00:12:23
Postat av: Pauline

Helt lugnt men vi har väl ett sommaruppehåll. Känns dumt att nörda framför datrn på sommaren och Elina är i Japan...

2007-08-04 @ 16:02:08
URL: http://laaavmusic.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback