Las Palmas

Svensk Hiphop

Las Palmas består av skånepojkarna Kalle & Simon, kort och gott. Två vänner som har lirat ihop, alltid.
Musiken måste höras, antingen tycker man dom är råbra eller riktigt överskattade och dåliga.

lassep

Hemsidor:
http://www.laspalmas.se/
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=76816735


Med ett citat från hemsida ska jag citera Las Palmas både musik och image
"06.011.27 Det var inte vi. Det var samhället
Spelningen i Farsta blev tyvärr inställd. Det var en tråkig historia. Vi visste att det var en alkoholfri tillställning, men vi visste inte att det även gällde oss. Vakterna tvingade oss att "blåsa". Vi var inte välkomna upp på scen efter det. Det gick inte att resonera med dessa människor. De hade principer. Det var en tråkig historia."



Aktuellt: 

 - 3:e februari spelar Las Palmas på inomhus gestivalen Fest-i-valen i Norrköping
 - Detta är citerat från Simons hemsida
"Jag heter Simon Gärdenfors och jag tecknar serier. Vill du hjälpa mig med mitt kommande serieprojekt? Jag planerar att åka Sverige runt i 120 dagar och sen göra en seriebok om resan. Den som vill får gärna bjuda mig på mat och sovplats i en eller två dagar. Jag lämnar min lägenhet i Stockholm 1:a mars 2007 och återvänder 28:e juni 2007. gå in på www.simons120dagar.com för att anmäla ditt intresse "
Gillar man grabbarna mkt så är det ju värt att ta chansen

Topp Tre:
1. Missbruk beivras - partylåt (nyårslöfte 2007 att lära sig texten)
2. En dyr affär
3. Spökskrivare

(we) Laaavmusic


Kommentarer
Postat av: Jonas

Sooft band! :)Har du lärt dig texten än?

Postat av: (we)laaavmusic

Jonas: Början men vi har 11 månader på oss :P

2007-01-18 @ 18:39:14
URL: http://laaavmusic.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback