Kents gitarrist slutar

På DN.se står följande att läsa:

"Sen en tid tillbaka har Harri känt att motivationen inte funnits där och under planeringen inför den nya plattan tog han beslutet att lämna bandet. Vi är fortfarande vänner", skriver han på Kents hemsida."

I tisdags meddelade Kents gitarrist Harri Mänty att han tänker lämna bandet.

Själv är jag inte ett inbitet Kent-fan, men jag kan tänka mig att många fans är upprörda, eftersom Kent har en så trogen skara fans. Kanske ändrar detta riktning på kommande skivan som skall ges ut i år...?



(we) Laavmusic

Kommentarer
Postat av: Jarno

Jag tippar på att det blir, liksom allt annat i år, mer Joy Division-influerat. Det är å andra mycket bra.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1352&a=603742&previousRenderType=6

Postat av: Pauline

Man får (som inbitet kenfan) se detta som början på något nytt.

2007-01-10 @ 10:03:09

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback