För er som gillar livemusik

Vissa av oss tycker att nedläggningen av P3 live är bedrövlig :p
Alive är Radio AFs eget livemagasin kör på för full maskin under våren. Vi åker runt södra Sverige och spelar in de häftigaste konserterna, kända och okända artister. Så länge det är en bra liveupplevelse kan du få höra den i Alive.

Eftersom jag inte lyssnat på Alive har jag kollat upp lite av musiken de spelar och det res väldigt bra ut måste jag säga. De har blandannat;  Billie The Vision & The Dancers, Tiger Lou, Björns Vänner, Stefan Sundström, Sugarplum Fairy, Firefox AK, Laleh, Vapnet, Surburban Kids, Svenska Akademien, Timo Räisänen i bagaget för att ta några.

Gillar man svensk livemusik har du här en sida som känns väldigt bra och seriös. Fredagen den 26/1 klockan 20.00 kan du blanannat höra Tingsek och det gillar vi!

Hemsida:
http://radio.af.lu.se/alive/



(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Guccisneakers

Jag har bara så långa armar :P Bilderna var till en kompis, tycker man ser jackan och det var poängen

Postat av: limpan

hej vad är det för låt som spelas på bloggen?
stört bra...!!

2007-01-24 @ 20:56:41
URL: http://linneabihl.blogg.se
Postat av: Pauline

limpan: Om du kollar i den rosa spalten till höger och går ner till radon så ser du all musik som spelas. Där ligger just nu 10 låtar som byts ut med jämna mellanrum, enbart musik som vi har skrivit om på bloggen. Hoppas du hittar låten du sökte :)

2007-01-24 @ 21:00:08
URL: http://laaavmusic.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback