Sommarlängtan

Just nu är det många med mig som längtar efter sommarens värme, bruna ben, bra sommarmusik och Festivaler. Fortsätt längta! Sålänge tänker jag lägga upp en privat bild från Arvikafestivalen i somras.

CK, Frej (slagsmålsklubben) och Simon G (las palmas) kör en imporviserad specialspelning i tältet för den organisationen jag var där med. Detta gör dom sittandes i en 70tals-soffa för ett hundratal personer. Låtar som Missbruk beivras, vardags-VD och Rosa moln betades av denna sköna dag. Var någon av er där?

Här får ni iaf bilden
arvikackfrejsimon


(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Next time

Önskar jag var.....

2007-02-07 @ 17:32:47
Postat av: Per

Jag var där. = )
Det var röj. Som fan!


Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback