Kul för stunden

Jag tycker att Idol borde ta sig i kragen och lägga ner.

Visst jag tycker det är riktigt roligt at se de första programen (jag slutar titta här). En stor del av tittarna ser programen bara för att de har börjat titta. Vissa tycker att det är kul hela vägen.

Varför jag tycker att de borde lägga ner är för att artisterna inte håller mer än en kanske två år. Jag läste just att Darins turné som säljer jättedåligt, han som skulle vara så lovande. Det lurar de vilsna själar som ställer upp eftersom det endast är kul att lyssna på så länge de finns med i tv.

Men de som det går bra för då?
Jaha, ni menar Sebastian och Måns? Vad jag vet så finns de fortfarande med i tv och är fortfarande aktuella på så sätt. De andra verkar ha gått upp i rök...



(we) Laaavmusic  

Kommentarer
Postat av: Miliz

Håller med:=)

Postat av: Liv

Precis vad jag oxå tänkt. Det är kul med uttagningarna men sen blir det inte att hänga så mycket i granen...

2007-02-24 @ 13:38:19
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Klara

håller med dig, tittar också bara på början!!:D kram

2007-02-25 @ 00:15:18
URL: http://znorpan.webblogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback