Solenergi

Har jag förstått detta rätt så finns det en solenergiladdare till Ipod. Precis som det låter, Ipoden laddas med hjälp av solenergi. Den är ganska snygg måste jag säga men jag kan inte för en sekund förstå hur det fungerar. Tydligen ska en timme sol ge en timme batteri, coolt. Någon som har en Solio Universal Hybrid Solar Charger?
Den finns i både svart och vitt och kostar 850kronor och nu när det blir sommar är det kanske inte så dumt :)
image74



Vill du läsa mer om Solio - läs här

(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: maja

hejhej! tack för kommentaren! musik är bäst.

Postat av: s t i n a

cool grej, har jag inte hört om tidigare! trevlig dag :)

2007-04-09 @ 10:31:54
URL: http://stinah.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback