The morning benders

Rock/ Indie/ Pop

Jag har hittat väldigt lite om de fyra killarna i the morning benders. De är fyra killar från förenta staterna, närmare sagt Kalifornien som 2006 valde att gå ihop och starta ett band. Lovorden har varit många och den sprilliga musiken får en att tänka på sorgfria dagar. Det finns de som tycker att the morning benders och voxtrot (som vi har skrivit om tidigare) påminner mycket om varandra. Vill man veta mycket om dem kan man ju följa deras
blogg. En sak vet jag och det är att jag älskar deras låt damnit Anna som låter som en låt som Beatles hade kunnat göra. Så jag säger bara LYSSNA på denna härliga låt!

image118

Hemsidor:
http://www.myspace.com/themorningbenders
http://www.themorningbenders.com/

Topp 3
Damnit Anna
I was wrong
Boarded doors


(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: nutte

Hey bara det faktum att The Beatles nämns i samma mening som en av deras låtar får mig att vilja kolla in detta band. Tack för tipset och för en mycket intressant musikblogg. Förresten gillar du Smashing Pumpkins?
/Nutte


Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback