Paulines 25 mest spelade Maj

  1.  Por el suelo - Manu Chao
  2. Ask me anything - The strokes
  3. Close to me - The Cure
  4. Alkoholen - Doktor kosmos
  5. Elite - Kent

image127

6. Bitter sweet symphony - the verve
7. Under control - the strokes

8. So easy - röyksopp
9. Hopp hopp skak skak - Navid modiri och gudarna
10.
Hang me up to dry - Cold war kids

11. Rabiata primater - Frithiof Andersson

12. Vi gör det här för att vi måste - Navid modiri och gudarna

13. Execution song - Johnossi

14.Thank you very much - Kaiser chiefs

15. What Katie did - The libertines

16. Kid gloves - voxtrot

17. Känn pepp - Timbuktu

18. African friend - Clem snide

19. Bla bla bla - Helt off

20. Ragoo - Kings of leon

21. Vem é han - Mange Schmidt

22.Debaser - The pixies

23. Du vill så du kan - svenska akademien

24. We used to vacation - Cold war kids

25. Spring för livet gottegris - slagsmålsklubben


Det är så grymt kul att se hur våra musiksmaker skiljer sig, haha. Vi hade i alla fall båda något från timbuktus nya.

Det går också upp för mig att jag verkligen månad efter månad har mina favoriter som jag inte slutar lyssna på. Nästan som svensktoppen, haha.  Men ibland blir man rädd, att alkoholen ligger på topp fem, shit....


(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Hugo

Cold War Kids och The Strokes är superba. Men heter inte The Verve-låten "Bitter Sweet Symphony"?

Postat av: Helena

Missade du Cold War Kids på Pustervik för några veckor sedan? Det gjorde jag, fy fasen..! Men bra musik där! :-)

2007-05-26 @ 14:35:14
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Pauline

Hugo: pinsamt... haha sånt händer.
Helena: japp det gjorde jag, illa

2007-05-26 @ 16:23:25
URL: http://laaavmusic.blogg.se
Postat av: Didi

gillar listan.. dock tycker jag att kaiser chiefs borde vara lite högre upp.. så enormt bra som dom e live.. samma med cold war kids.. grymt bra live

2008-01-07 @ 00:58:57
URL: http://andrelarsson.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback