Laakso på sidospår

Förra veckan hörde jag Laaksos och Peter Jöbacks låt Italy vs Helsinki och jag bara "NEEEEEJ" den är ju dålig. Sedan tänkte jag "NEEEEEJ" dom sjunger med Peter Jöback sedan en tredje gång tänkte jag Nej för dom gör ju en parodi på sig själva genom en dålig video. Tror säkert att fler kommer veta vilka Laakso är inom kort tid men det är ett så dåligt PR-trick att jag skäms.

En positiv sak är att jag ändå tror att Laakso kommer hålla sig i sina gamla bana och att detta bara var ett fatalt dåligt sidorspår.


(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Frida

Fast jag tror många fattar att dom skämtar, men till skillnad från deras andra musik så är den ganska dåligt.

2007-05-02 @ 13:25:22

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback