Utmaning

Japp någon gång ska man få den och nu har den fallit på oss: Utmaningen

Vi blev utmanade av 
W2best att skriva sex konstiga saker om mig själv och utmana vidare.

Pauline

Egentligen borde jag skriva 6 konstiga saker om mig och musik men så mycket konstigt finns inte.

1. Jag kan det mesta om svenska kungasläkten vasaätten.

2. Det händer läskigt ofta att jag i obetänksamhet istället för att säga det jag ska, säger motsatsen.
Ex. Ska vi leta påskägg på jul

3. Jag brukar fastna i olika spelsajter såsom betapet och tetris m.m. och sedan drömmer jag om det hela nätterna. Överhuvudtaget så fastnar jag lätt i saker :p

4. Jag är sladdbarn åt fel håll

5. Ungefär vid nyår förförra året fick jag för mig att jag skulle göra ett avbrott i min vanliga musikstil och bli lite ghetto och började då lyssna på ghettomusik (hip hop och Rnb som verkligen inte är jag egentligen ) och lärde mig blandannat "changes" av tupac utantill. Den tiden är förbi men låtarna sitter fortfarande kvar.

6. Jag och min kusin sydde för några jular sedan en jättestor tomteluva som vi satte på Jonas Alströmers (bilden nedanför här, den står mitt på torget) huvud mitt i natten. Dagen efter kom det i tidningen och den satt kvar hela julen  

image53

Vi utmanar några bloggar som vi gillar:
men man kan ju alltid drömma
supertasty
creativemind

Hoppas att ni tar er an utmaningen! :P

Kommentarer
Postat av: Skog

Det första är ju riktigt imponerande. Det är kunskap som jag själv skulle vilja ha.;)

Postat av: Anna

Nhaaw! Klart att jag antar utmaningen!!! Ha en bra dag:)

2007-03-15 @ 16:06:07
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se
Postat av: Tea

Brudar. Jag har blivit utamanad förr och antog det inte då. Skulle inte se alltför bra ut om jag antog denna. Solly. Fast vem vet... tredje gången gillt kanske. Kommer det en till liknande utamaning till mig kanske jag kör på. Och då ska jag definitvt nämna att ni var före med den här! Keep up the good work. Love.

2007-03-15 @ 22:00:12
URL: http://supertasty.blogspot.com
Postat av: Jonas

Det roliga är att tre personer vill veta mer om mitt Aloeveradrickande. :P

2007-03-16 @ 00:43:24
URL: http://w2best.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback