Paulines 25 mest spelade Mars

Den här månaden har det varit hemskt lite musiklyssnande för min del. (Vilket betyder ungefär 1 timme om dagen i genomsnitt) Anledningen är att jag lyssnat på en hemskt intressant men läng ljudbok. Första gången jag utnyttjar det faktum att det finns ljudböcker. Här kommer i alla fall mina 25 mest spelade för Mars månad. Jag tror jag skrivit minst 2 inlägg den här månaden som beskriver att jag vart inne i en Kings of Leon period....

1. On call - Kings of Leon
2. Ragoo - Kings of Leon
3. Fans - Kings of Leon
4. Trunk Kings of Leon
5. Camaro - Kings of Leon

image67

5. Bongo Bongo -Manu Chao
6. Cupik Chokehold - Gym Class Heroes
7. The Angry mob - Kaiser Chiefs
8. Revolt III - Kent
9. Girls Night out - The Knife
10. Fear No darkness Promised Child - Timo Räisänen

11. Id rather dance with you - Kings of convenience
12. Red Light - The strokes
13. The Passenger - Iggy Pop
14. Paul Weller - Kristian Anttila
15. Grace Kelly - Mika

16. We hate it when out freinds become succesfull - Universal poplab
17. Du vill så du kan . Svenska Akademien
18. Song For Aberdeen - Mando Diao
19. Rabiata Primater - Frithiof Andersson (ingen låt utan en grymt bra dikt)
20. We used to vacation - Cold War Kids

21. 2:1 - Elastica
22. Hot Chip - The warning
23. Kapten röd - Visa ingen nåf
24. Thank You very much - Kaiser Chiefs
25. Retirement - Kaiser Chiefs



(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Axel

Tjena Pauline!

Jag kom ihåg sajten ;) vill bara säga att du har en grymt schyst musiksmak ! Kings of leon är såå otroligt sköna! Adda mig på msn så kan vi snacka där och skicka musik :D

Kram! Axel från EK

2007-03-28 @ 16:33:02
Postat av: Pauline

Axel: Vad glad jag är att du kommer ihåg. Jag kanske har grymt schysst musiksmak men du var (och är) grymt schysst hela du! :)


Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback