way out wests....

bästa stämmning: Manu Chao
coolaste attityd: Lady Sovereign
finaste stämma: Regina Spektor
kaxigaste: Howlin Pelle och the Hives

Jag fick i sista sekund veta att jag fick två gratisarmband. Tur för mig för vilka konserter jag gick på, hur bra somhelst. Många gånger på fredag kväll fick jag se upp runt omkring mig för att omges av massa fina träd är verkligen häftigt.

Jag hade tillgång till VIP-baren men det var ganska segt följande personer/grupper såg jag:
Convoj
Lars Winnerbäck
Håkan Hellström

Fler var det inte....

(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Sara

Jippi!! Jaa!! Äntligen ett inlägg. Fortsätt så för er blogg är helt fantastisk! :D

2007-08-13 @ 21:01:02
Postat av: Minorking

"Bara" Håkan?!
Härligt att ni är på g igen :)

2007-08-18 @ 19:14:21
Postat av: Pauline

Det kommer, promise men det är mkt i luften nu!

Postat av: Jonatan

way out west var kul, men höjdpunkten var ju franke och tough alliance!

2007-12-06 @ 14:45:50
URL: http://koksilasten.blogg.se/
Postat av: -

ååååååååååååååh såg du new young pony club? :)

2007-12-09 @ 19:31:31
URL: http://traps.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback