The Narrator - vårmusik

Nu när våren kommit så har jag behövt ett nytt band som jag kan koppla ihop med våren alla andra tider på året och jag tror att jag har hittat bandet - The Narrator. Ett störtskönt band bosatt i Chicago bestående av fyra grabbar som spelar indiepunk vilket inte är det som jag lyssnar mest på, nästan inget faktiskt.

 

Energin som de har i kombination den grymt blandade musiken dem spelar med skrik á la whoohoo, fina gitarrslingor och lite psykadelisk blandat gör det väldigt bra. Ibland är det enkla blandat med en grym energi det bästa receptet och The Narrator har hittat receptet och lagat till en riktigt bra rätt.   
Det ska sägas att The Narrator har ändrats mycket vad gäller senaste albumet från tidigare album och det märks ganska tydligt i jämförelse.

image95  


Hemsidor:

http://www.myspace.com/thenarrator

http://www.thenarrator.net/ - kanske fulaste hemsidan jag vart inne på men du kan ladda ner ett flertalet låtar så låt gå.


Topp 3
Surjew - Min favorit vår-låt
Son of the son of the kiss of the dead

Start parking - när dom kommer till "go find your brother" blir det sjukt knäppt och det är det som gör det bra


(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: zara

ja jag håller men jag övar och övar men åndån blir jag inte bättre =) men kanske en dag så kommer det att bli bra..... gud vad kul att du läste min blogg välkommen åter =)


Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback