Pauline 25 mest spelade April

Eller ja nästan 25 mest spelade för jag råkade radera spellistan halva in i månaden.
För övrigt har sommaren anlänt till Göteborg och lusten att sitta framför datorn minskar i takt med värmen :)
Däremot är det nu sommarmusiken börjar komma, UNDERBART!
Ikväll ska jag på salsa på La sombrita

1. Theres hope for anyone - Billie the vision and the dancers
2. Ragoo - Kings of leon
3. I saw you on tv - Billie the vision and the dancers
4. Surfjew - The narrator
5. Hopp hopp skak skak -Navid Modiri

6. Fyrarättesmål - Bo kapsers orkester
image98
7. Ive been having some strange dreams lately - Billie the vision and the dancers
8. Yellow - Coldplay
9. Elenore put your boots on - Franz ferdinand
10. Distant mornings - Gustav and the seasick tailors

11. No fit state - Hot chip
12. En timme kvar att leva - kultiration

13. Bongo bongo - Manu chao
14. Stand by me - oasis
15. Synthpopper - slagsmålsklubben

16. All i have - tiger lou
17. Forever - ben harper
18. Razzle dazzle rose - Camera obscura
19. Peace forgs - the doors
20. Nightclubbing - Iggy pop

21. The angry mob - Kaiser chiefs
22. High drama - laakso
23. Son of the kiss og the death - The narrator
24. TV & me - mando diao
25. Song for aberdeen - Mando diao



(we) laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Felicia

Okej, du och jag har officiellt samma musik smak! Så kul att hitta nån! Jag är totalt såld på dom flästa artister du har där på listan. Har redan vart på konsert med Mando Diao och Laakso...Jag så kommer att fortsätta läsa din blogg:D:D

Postat av: Felicia

Okej, du och jag har officiellt samma musik smak! Så kul att hitta nån! Jag är totalt såld på dom flästa artister du har där på listan. Har redan vart på konsert med Mando Diao och Laakso...Jag så kommer att fortsätta läsa din blogg:D:D

2007-05-10 @ 22:27:56
URL: http://modeochvariationer.blogg.se
Postat av: jullan

du har sjukt bra musiksmak haha =D

2008-01-28 @ 16:32:06

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback