Musiknyheter

Ytterligare några band har lagts till i Accelerator 07. Det är PISS! att alla bra band kommer till Sthlm. Liksom lite jämn fördelning, bara för att Luger gör Way Out West i Göteborg betyder inte det att det är okej att 36! band kommer till Sthlm och 6 stycken till Gbg.

En bra sak för er som bog i Sthlm är att ni får se det UNDERBARA bandet Cold war kids! Gå och se. 

Sedan kommer detta med Peace and love och Doherty, haha. Man ska vara fett glad att man såg honom Hultsfred förra året för det ska vara 5:e gången han ställer in i Sverige. Men ska man se babyshambles så ska man ha inställningen "jag tror inte att dom kommer förrän dom har gått av scenen" :)
image123
 



(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Karin

haha absolut:)

Postat av: Jarno

Fast vad jag har förstått så har Doherty repat sig och är något mer ordningsam när det gäller att inte missa turnédatum numera. Det finns även en rätt så fräck liten intervjufilm med Babyshambles på www.vbs.tv checka in den!

2007-05-25 @ 10:28:19
URL: http://www.afairjudgement.com
Postat av: madde

haha. jag missade dem på hultsfred förra året och nu har jag gett upp min chans att ever se babyshambles live, iaf i sverige.
det är ju inte så att dem inte blir bokade längre heller. pete säljer som fan och´det är väl det som räknas...typ.

2007-05-25 @ 17:55:43
URL: http://shittyweekend.blogspot.com/

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback