Musik-önskelista

Detta och säkert lite mer önskar jag mig i musikväg just nu

1. Att någon annan kunde betala festivalbiljetterna som jag ska/vill köpa: Roskilde, Arvikafestivalen, Peace & Love

2. Få se Coldplay Live snart

3. Att jag kunde spela piano eller munspel

4. Att jag fick bestämma spellistorna på all konserter jag är på

5. Att får se the knife igen

6. Få åka på La Tirana

7. Att min kusin slutar lyssna på Hårdrock i min närhet

8. Att Björns Vänner ska återförenas

9. En ny riktigt fin stereo med USB-intag

10. Sånglektioner

11. Få höra låten "in a little while" av Bono på en lugn plats där ingen skriker eller sjunger med

12. Alla Björns Vänner skivor



(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det hade inte vart helt fel med ett par gratis festivalbiljetter:)

Postat av: Tea

ååh, vissa av dom där punkterna skulle jag bocka och ta emot jag med. 1:an vore nice. Fast coolt med 4:an, det vore nått hörru!

2007-03-18 @ 22:19:14
URL: http://supertasty.blogspot.com
Postat av: Jenniferr

oh vill också se coldplay!!

2007-03-19 @ 15:16:17
URL: http://Marshmellow.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback