Your ipod is calling

Ipod

Länken mellan Ipoden och mobiltelefonen har kommit. Det var egentligen bara en tidsfråga, ellerhur?
Blueeye heter den och hädanefter kommer man enbart behöva ha med sig mobilen och kan ha ipoden i öronen utan att missa ett enda samtal.



blueye


Egenskaper:
* Ring och ta emot samtal via din iPod
* Inbyggd FM-radiomottagare
* Plug n Play med dom flesta mobiltelefoner med Bluetooth
* Telefonnumer dyker upp på iPodens display
* Automatisk paus av musik vid inkommande samtal
* Ring upp dom senaste 9 numren från din iPod
* Röstuppringning om din mobil stödjer röststyrning
* 15 förinställda stationer för Radio
* Använd dina egna hörlurar
* Tar ström från iPoden, inga egna batterier krävs!
* Bluetooth 2.0

Fungerar med följande iPods:
* iPod 4G
* iPod mini
* iPod nano (både nya och gammla)
* iPod 5G (Video)

Hemsida:
http://www.gear4.com/product_detail.php?products_id=237

Den här är en utav de häftigare ipodtillbehören och den går på under 700 kronor, inte illa tycker vi!



(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Minorking

Reklam? :)

Nej jag ska sluta klaga, tycker att det är skitbra läsning nästan alltihopa!

Keep it up!

2007-01-28 @ 16:53:00
Postat av: Älsa

Jag fattar inte riktigt var jag ska söka redigera blogg. ;S
(förlåt att jag e lite jobbig)

Postat av: alex

haha "gone dady gone" har du den riktiga versionen?

2007-01-28 @ 19:08:54
Postat av: C M

Ni får mig att vilja skaffa en iPod iallafall...
Får väl klämma ur lite pengar från kontot. ^_^

2007-01-28 @ 19:33:43
URL: http://creativemind.blogg.se
Postat av: Pauline

Minorking: kul att du kommenterar ;) Ipod är ju ngt som vi båda har och gillar, det vill vi att andr aockså ska göra
CM: Vi har ju uppenbarligen lyckats också ;)
Alex: Näe det har jag inte, how come?

2007-01-28 @ 20:16:55
URL: http://laaavmusic.blogg.se
Postat av: Elina

CM: Vill du vara tuffast i stan väntar du på en iPhone ;) Om det nu var mobilfunktionerna du ville åt dvs. Sen är den ju grymt snygg.

2007-01-28 @ 20:24:15

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback