Nelly Furtado till Hovet

Egentligen kan jag inte säga att jag lyssnar jättemycket på Nelly. Jag gillade hennes gamla låtar "Im like a bird" och "Turn off the light" och hennes skiva "Loose" har visserligen gått varm hemma hos oss hela julen.

Det jag däremot kan säga är att det ska bli riktigt kul att hon kommer till Stockholm och Hovet den 17 mars. Det finns nog två personer (mamma och pappa) som kanske tar en tur dit då och hem igen. För er andra som gillar Nelly så spelar hon som sagt på Hovet den 27 mars och biljetterna ligger på 325 kronor.

furtado


(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför det? Jag känner dom ju. Mamma och pappa har känt den ena killen ända sen han var liten, så jag tycker inte att det känns särskilt farligt. :)

Postat av: cherrypie1978

Hej! Ja det stämmer ju...det du skrev om vikten!!Kram Malin ( cherrypie1978)

2007-01-26 @ 15:30:34
Postat av: Karin

Ja, visst är dem! :)

Jag kan inte heller säga att jag är ett vidare stort fan av Nelly, fast duktig är hon. Hoppas det går bra på Hovet!

2007-01-26 @ 16:40:22
URL: http://blogg.passagen.se/karinnen
Postat av: caroline

en biljett dit skulle inte sitta helt fel :)

2007-01-26 @ 21:58:00
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: love_you_nelly

Jag har redan bokat!

2007-02-27 @ 15:08:40
Postat av: love_you_nelly

Jag har redan bokat!

2007-02-27 @ 15:10:47

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback