musikernas bäste vän

Är det bara jag som har missat den coolaste saken på länge när det kommer till Ipods? En ipodmikrofon! Den gå att använda till hur många saker somhelst, endas fantasin sätter gränser. För musikern som måste och sitta och tralla på en låt hela vägen hem till daton kan detta vara en räddning ;)

Kostar 99 kronor på teknikmagasinet, vilket kan säga en del om kvalitén. Dessvärre så har jag en Ipod nano och dessa funkar till alla utom just nano och mini.

mikrofon Ipod


(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: sanna

måste tipsa maken. han är musiker och brukar ringa hem och gnola i telefonsvararen. Om man svarar blir han syrak. Tack för att du/ni tittade in döresten.

Postat av: sanna

ha, nu trodde jag att jag skulle triumfera - han hade skaffat en redan ... ja ja så på är jag tydligen

2007-01-21 @ 23:22:49
URL: http://sannas.blogg.se/antimode/
Postat av: (we)laaavmusic

Sanna: Ja det är ju tanken som räknas, då slipper du att höra honom tralla låtar i telefon iaf ;)

2007-01-21 @ 23:31:24
URL: http://laaavmusic.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback