Paulines 25 mest spelade - Februari

Februari

1. Regina Spektor - Samson
2. The Cure – just like heaven
3. Babyshambles – loyalty song
4. Coldwar Kids – Hang me up to dry

5. Navid Modiri & gudarna – Jag måste få säga

coldwarkidss

6. Slagsmålsklubben – Kom igen komissarien
7. The strokes – Red Lights
8. The Libertines – What Katy did
9. Vega – Shake up your soul
10. Jarvis Cocker – Don’t let him waste your time

11. Manu Chao – Bongo Bongo
12. Love Ninjas – I wanna be like Johnny C
13. Räfven – Ale Birder
14. Moby – In my heart
15. Kaisr Chiefs - Ruby

16. Nikolas Makelberge – Dying in Africa
17. Moby – In my heart
18. Franz Ferdinand – Bangbang/All for you Sophia
19. Kings of Leon - Fans
20. Knife - Parade

21. U2 – Peace on earth
22. The Strokes – ize of world
23. Tingsek – Nothing, Nobody, Right & wrongs
24. Te Knife – Silent Shout
25. Postal Service – Such great heights

Det är väl såhär det sett ut den här månaden. Lite men inte så mycket nytt som letat sig in, vi får väl se hur det blir nästa månad



(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Johanna

... och jes... jag valde västerås!

Postat av: Tea

Snygg och elegant lista säger jag!

2007-02-28 @ 18:25:25
URL: http://supertasty.blogspot.com
Postat av: v

hur ställer man om 25 mest lyssnade på itunes?

2007-03-03 @ 21:51:24
URL: http://fikison.blogg.se
Postat av: Pauline

Rent krasst. Du får radera allt och lägga till igen. Jag har allt i samma mapp så då är det bara att ta det en natt. Men visst det kan vara omständigt om man är lite lat. Något annat sätt har inte jag kommit på i alla fall. Om man inte skulle anteckna liksom... men det är nästan jobbigare

2007-03-04 @ 00:39:32
URL: http://laaavmusic.blogg.se

Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback