Reggae för hela slanten

För oss som gillar svensk reggae och bor i Göteborg så kan det inte bli bättre.

12 maj
KULTIRATION konsert på Nefertiti
Insläpp kl 2000. Förköp 105kr + avg.
Efter konserten klubb Beat loves Studio One (DJ Al vs MrGillis)
(väldigt värt, kultiration har kommit att bli några av mina favoriter i reggaeklassen)

18 maj
NAVID MODIRI & GUDARNA på Sticky Fingers Top Floor
+ DJs STHLM BeatConnection. 2200 till 0300. På Scen kl 0000. Förköp 90kr +
avg
(alla tre gånger jag har sett honom har det varit mer än mycket bra, tror nog att det blir det den här gången med)
Läs mer om navid modiri och gudarna här

25 maj
MrGillis Reggaeklubb på Pustervik
Releasefest SVENSKA AKADEMIEN. DJ: MrGillis Reggaepropaganda
2200 till 0300. Förköp: 105kr + avg. 18 år
(svenska akademien har jag aldrig sett live så kommer ni håll utkik efter mig)

5 juni
MrGillis Reggaeklubb på Pustervik
KAPTEN RÖD & MAJORERNA releasekonsert
2200 till 0300. förköp 90kr + avgift. 18 år
(JA!, kapten röd är söööör skön)
Läs mer om Kapten röd här

6 juni
Göteborgs Reggaefestival
(kan man tänka sig att kanske äkta kärlek plus en massa andra sköna artister varav säkert ett flertalet ovannämnda kommer att befinna sig där? Mer info kommer att komma)



(we) Laaavmusic

Kommentarer
Postat av: Jojo

Yes, kul!

2007-04-25 @ 14:21:05
Postat av: Jonas

Shit vad stuff som happens i GBG. Tur att jag har ett fritidskort igen så jag kan komma ner och förkovra mig i alla underbara aktiviteter och personer som finns där NERE! :P


Skriv vad du tycker om inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback